Løgn og bedrag præger det
bimleskøre auktionshus lauritz.com

En køber købte og betalte et tæppe. Køberen fik det aldrig. Det forsvandt, sagde lauritz.com
i Helsingborg. Var umuligt at finde. Adskillige uger senere, 5. maj 2007, dukker det igen
op hos lauritz, hvor det på ny sættes til salg. Samme tæppe, som var solgt, men forsvundet.
Altså løgn og bedrag. Tæppet har hele tiden været hos lauritz i Helsingborg.
Kan man ikke tillade sig at kalde lauritz.com for et forbryderforetagende?
Herunder det seneste brev, den forurettede køber har skrevet til hovedkontoret,
til den umulige konceptchef Anders Bay Jensen, der har kontor lige ved siden af
lauritz.com's eneejer, Bengt Sundstrøm.
Her på kunstnyt.dk er vi tilbøjelige til ikke at kalde Sundstrøms firma for et
auktionshus, men et svindelhus.
Læs også den foregående korrespondance mellem køberen og fjolset Bay Jensen
Første gang 
Anden
gang

 

Til Konceptchef Anders Bay Jensen

Så skete det,som jeg havde forudset, mit tæppe dukkede op igen,  hvorfor jeg hermed skal gøre krav gældende og bede om omgående at få det tilsendt uden yderligere besvær for mig.

Tæppet har varenummer 993803 og jeg har skaffet mig den fornødne dokumentation for dets tilstedeværelse på varelisten.

Efter det svar du gav mig sidst, ser det ud til  at der skal skrappe midler til og jeg´vil derfor ikke undlade at oplyse dig om, at min tålmodighed i denne sag for længst er brugt op, og sagen vil blive overgivet til de rette myndigheder og pressen, såfremt tæppet ikke er hos mig i løbet af næste uge.

Med venlig hilsen
(Navnet udeladt af kunstnyt.dk)

5. maj 2007

© tekstforfatteren og kunstnyt.dk